Szolnoki testvériskola kapcsolat

2017. március 23-án délelőtt 10 órakor indultunk az iskolabusszal Magyarországra, Szolnokra. Mindenki jókedvű volt az utazás miatt, ez a jó hangulat a buszban is megmaradt. Zenét hallgattunk és beszélgettünk. Az út során egyszer álltunk meg hosszabb ideig, a Királyhágó előtt egy étteremnél, ahol mindenki elfogyasztotta a magával hozott ennivalóját, vagy rendelt az étteremből. Miután befejeztük az evést meg sem álltunk Szolnokig.

Szolnokon a Szentgyörgyi Albert Általános Iskola két tanára fogadott bennünket. A szállásunk a Holt Tisza mellett volt, nagyon szép volt rá a kilátás. Az első szolnoki napon a Víz Világnapja alkalmából rendezett kiállitáson bemutattuk az általunk keszített plakátot. Később ellátogattunk a repülőgép múzeumba, ahol rengeteg repülő és repüléssel kapcsolatos alkatrész volt. Ezen a napon volt még a Szentgyörgyi Albert Általános Iskolában a labdarúgó torna, amin 6-8. osztályos fiúk képviselték iskolánkat. A fiúk nagyon jól teljesítettek, mivel elnyerték az első helyezést. A labdarúgó tornán hat csapat volt, a fiúk összesen négy csapat ellen játszottak. A nap végén elmentünk édességet vásárolni.

A második napot vásárlással kezdtük. A vásárlás után a szálláshelyünk mellett evezőversenynek lehettünk szemtanúi a Holt Tiszán. A verseny lejártával elmentünk az uszodába, ahol nagyon jól szórakozunk. Az uszodából való hazajövetel után megnéztük a Magyarország-Portugália világbajnoki selejtezőt, amelynek sajnos nem lett a legjobb a vége a magyarok szempontjából. A meccs után elmentünk aludni és próbáltuk kipihenni magunkat a másnap reggeli koránkelésre. Vasárnap reggel korán indultunk, kissé fáradtabbak voltunk, mint induláskor, ezért kevésbé voltunk aktívak is. Délután hat órára haza is érkeztünk. Mindent összevetve ez egy nagyon jó és eseménydús kirándulás volt.