European Legends - Olaszország (Calabria)

"Erasmus is not just a week in your life. It's a life in one week."
Október 23-án reggel nagyon izgatottan ébredtünk, annak ellenére, hogy tudtuk azt, hogy egy hosszú és fárasztó út áll előttünk. Autóról buszra, buszról repülőre, repülőről vonatra szálltunk, míg végül megérkeztünk Gioia Tauroba. Mivel mindenki más családhoz került kissé tartottunk attól, hogy nehezen fogunk az idegen környezetben boldogulni, figyelembe véve a nyelvi különbségeket is. Mikor találkoztunk a fogadó családunkkal ezek az érzések elmúltak, mivel mindenki nagyon kedves és barátságos volt, és arra törekedett, hogy otthon érezzük magunkat.
A hét további részében különböző programokon vettünk részt és olyan helyeket járhattunk, amiket eddig csak Pinteresten láttunk. Bejártuk Donna Canfora ösvényét ami a tengerpartra vezetett. A bátrabbak itt bele is csobbantak a vízbe. A napok során volt lehetőségünk megkóstolni a helyi specialitásokat például Olaszország legfinomabb fagyiját, tengeri herkentyűket, valamit az igazi olasz pizzát és pastát. Olaszország történelmében is beleshettünk különböző múzeum és templom látogatások alkalmával. A héten sor került a produktumok bemutatására is, amelyeket Donna Canfora legendája ihletett. Összeségében egy nagyon eseménydús héten vagyunk túl, sok új élménnyel gazdagodtunk és remek emberekkel találkoztunk.